تمامی مطالبات کارگران استان قزوین تا پایان سال ۹۹ پرداخت می شود

حبیبی گفت: با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته تمامی مطالبات کارگران این استان در حوزه واحد های تولیدی و شهرداری ها تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» در جلسه کمیسیون امنیت کارگری استان بیان کرد: اقدامات و برنامه ریزی های خوبی توسط کمیسیون های کارگری در شهرستان های استان قزوین انجام شده که نتایج قابل قبولی داشته است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال به سر می بریم ضرورت دارد مراقبت های ویژه ای از سوی دستگاه های مربوط صورت بگیرد که در این ایام تمامی مطالبات کارگران توسط واحدهای تولیدی پرداخت شود.

 

وی اعلام کرد: پرداخت مطالبات کارگران واحدهای تولیدی و شهرداری ها در اولویت است؛ کارگران جزو اقشار با اهمیت و زحمتکش جامعه هستند و حقوقشان دیون ممتازه است باید با اولویت پرداخت شود.

 

حبیبی افزود: پرداخت حقوق کارگران باید همزمان با کارمندان شهرداری ها در یک زمان پرداخت شود.

 

وی در ادامه اظهار کرد: قطع همکاری و تعدیل نیرو های کارگری در حوزه صنعت و واحد های تولیدی نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته و این موضوع در شرایط سخت تحریم و کرونایی اتفاق افتاده است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطر نشان کرد: با توجه به فضای ایجاد شده در زمینه اشتغال هیچ متقاضی کاری که دارای کارت مهارت باشد بیکار نخواهد بود.

 

کد خبر 1037056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha