توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی گلستان

حسینی از تهیه یک هزار بسته معیشنی و توزیع بین مددجویان بهزیستی گلستان در ایام پایانی سال خبر داد.

«سیدمهدی حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: علاوه بر عیدی که به حساب مستمری بگیران بهزیستی استان به مناسبت ایام عید واریز شد، یک هزار سبد کالا برای مددجویان و توانخواهان بهزیستی تدارک دیده شده است.

 

مدیرکل بهزیستی گلستان ادامه داد: همراهی ارگان ها و موسسات دیگر با بهزیستی برای مواسات و همدلی با مددجویان قابل تقدیر است.

 

حسینی به رشد بودجه بهزیستی در سال 1400 اشاره کرد و گفت: از زمان ریاست جدید سازمان بهزیستی مستمری مددجویان افزایش یافته است و متناسب با معلولیت ها از 250 هزار تومان تا حدود یک میلیون و 200 هزار تومان پرداخت ما به صورت ماهانه است که این مستمری براساس نوع معلولیت تعیین شده است.

 

وی گفت: مستمری این افراد به شکل ماهانه برای 30 هزار نفر از معلولان سطح استان لحاظ می شود و 10 هزار نفر پشت نوبتی برای دریافت این مستمری ها داریم.

 

مدیرکل بهزیستی گلستان یادآور شد: پرداخت این مستمری ها به غیر از میزان پرداخت مستمری به توانخواهان و زنان سرپرست خانوار است.

 

حسینی یادآور شد: سازمان بهزیستی علاوه بر مستمری خدمات غیرمستمر نیز شامل تهیه تخت، ویلچر و ملزومات مورد نیاز معلولان نیز در نظر گرفته است.

 

کد خبر 1037100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha