بروکراسی های اداری دغدغه  فعالان اقتصادی است

احمدی با تاکید بر شناسایی و جریان انداختن ظرفیت‌های تولید گفت: بروکراسی‌‌های اداری دغدغه‌هایی را برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا احمدی سنگری» در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از کارخانه ریسندگی خاور شهرستان رشت با اشاره به تحقق شعار مقام معظم رهبری در خصوص "جهش تولید " گفت: با شناسایی و جریان انداختن ظرفیت‌های تولید و توجه به نیروی  انسانی در جهت کاهش دغدغه‌های آنها، زمینه رشد تولید فراهم شود.


عضو کمیسیون اصل نود بروکراسی‌های اداری را از دغدغه‌های فعالان اقتصادی دانست و تصریح کرد: مسئولان باید با برطرف کردن موانع و مشکلات تولیدکنندگان و حمایت آنان مسیر را برای سرمایه‌گذاری‌های جدید فراهم کنند.


نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام با بیان اینکه برخی از تجهیزات این کارخانه فرسوده و مستهلک هستند گفت: تولیدکنندگان با بهسازی امکانات در راستای افزایش بهره‌وری و تولید محصول با کیفیت در شان یک ایرانی تلاش کنند.


احمدی عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از کارخانه ریسندگی خاور شهرستان رشت با مدیریت و کارکنان این کارخانه دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 1037105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha