۲۰ هزار دوز واکسن کرونا به خوزستان اختصاص یافت

ابول‌نژادیان از اختصاص ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا به استان خوزستان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم در هفته جاری بیماران دیابتی، تالاسمی، هموفیلی و ام اس را واکسینه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فرهاد ابول‌نژادیان» با اشاره به اختصاص ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا به خوزستان اظهار کرد: بخشی از این واکسن‌ها، روز گذشته به دستمان رسید که تلاش می‌کنیم در هفته جاری بیماران دیابتی، تالاسمی، هموفیلی و ام اس را واکسینه کنیم.

 

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خوزستان تصریح کرد: همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در هفته جاری پرسنل بهداشت و درمان خوزستان به طور کامل واکسینه می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: بار مراجعه به بیمارستان‌های استان همچنان افزایشی است اگرچه در سه روز گذشته مقداری بار مراجعه به بیمارستان‌ها کمتر شده اما مجددا این روند افزایشی است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان حدود ۸۵ درصد است البته در شهرستان‌ها این رقم متفاوت است افزود: برای رسیدن به حد مطلوب ۹۵ درصد همراهی و همکاری مردم را نیاز داریم.

 

وی در خصوص رنگ‌بندی شهرهای استان خاطر نشان کرد: طبق آخرین بررسی‌ها، رنگ‌بندی شهرهای استان نسبت به هفته قبل تغییری نکرده و در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

ابول‌نژادیان در پایان یاد آور شد: طبق مصوبه ستاد استانی کرونا، ورود و خروج به شهرستان‌های قرمز خوزستان ممنوع است همچنین خودروها از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد اجازه تردد ندارند.‌

 

کد خبر 1037140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha