تعامل و هم‌افزایی با ارکان مسجد مد نظر مدیران کانون‌های مساجد باشد

حجت الاسلام معتمدی به اهمیت توسعه کمی و کیفی در کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: تعامل و هم افزایی با ارکان مسجد با محوریت امام جماعت باید مد نظر مدیران کانون های فرهنگی قرار گیرد تا کانون ها بتوانند خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «رمضانعلی معتمدی» در آئین گرامیداشت بیست و هشتمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و تجلیل از کانون های برگزیده استان اصفهان در طرح ملی ایران قوی گفت: برای اولین بار سند توسعه حوزه فرهنگ و هنر استان اصفهان برای 5 سال آینده تدوین شده است و این برنامه از ابتدای سال آینده ابلاغ و اجرا خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه این سند در اختیار مسئولان همه شهرستان های استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد، افزود: این سند نوعی مطالبه گری فرهنگی در هر بخش و شهر و روستا به وجود می آورد و نقشه راه را مشخص می کند.

 

وی به اهمیت توسعه کمی و کیفی در کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و تصریح کرد: تعامل و هم افزایی با ارکان مسجد با محوریت امام جماعت باید مد نظر مدیران کانون های فرهنگی قرار گیرد تا کانون ها بتوانند خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.

 

حجت الاسلام معتمدی اظهار داشت: مسجد در دین اسلام نه فقط مختص عبادت پروردگار یکتا، بلکه در کنار آن، همواره محلی برای اجتماع مسلمانان برای رتق و فتق امور اجتماعی بوده است.

کد خبر 1037170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha