تقدیر صالحی از رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد

در پی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در قالب جشنواره شهید رجایی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در لوح تقدیری خطاب به همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش‌ها و اقدامات وی قدردانی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن تقدیرنامه سید عباس صالحی خطاب به همایون امیرزاده آمده است:

 

«سنجش میزان پویایی و بالندگی نظام اداری در قالب جشنواره شهید رجایی و با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مبتنی بر شاخص‌های عمومی و شاخص‌های اختصاصی دستگاهی صورت می‌گیرد.

بدین وسیله از همت، تلاش‌‎های خالصانه و اقدامات اثربخش جناب‌عالی و مجموعه همکاران آن مرکز، در توسعه کمی و کیفی عملکرد وزارت‌خانه متبوع در شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

از خداوند متعال موفقیت بیش از پیش شما و همکارانتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسالت دارم.»

گفتنی است، جشنواره شهید رجایی هرساله به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه‌ کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها، به استناد آیین‌نامه اجرایی مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط در خصوص ارزیابی عملکرد برگزار می‌شود.

کد خبر 1037199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha