۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در جهرم آزاد شدند

زارعی گفت: با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد اقتصادی در شهرستان جهرم آزاد شدند.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه نیروی مقاومت بسیج در عرصه های مختلف گام برداشته و منشأ خدمات ویژه برای مردم به ویژه محرومان است، گفت: خدمات بسیجیان در دوران کرونایی، بسیار مشهودتر بوده و اقدامات متعددی در زمینه خدمت به خانواده های محروم و نیازمند انجام داده اند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه بسیج در زمینه های مختلف اعم از طرح های جهادی خدماتی و سلامت، تامین جهیزیه نوعروسان، تهیه بسته های معیشتی و... پای کار آمده است، افزود: همچنین در بحث آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نیز بسیج ورود کرده و تا کنون خدمات شایانی نیز در این زمینه انجام شده است.

 

وی با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به همت خیران و تلاش نیروی مقاومت بسیج شهرستان جهرم، عنوان کرد: با جمع آوری ۳۵۰ میلیون تومان ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد اقتصادی از زندان رهایی یافته و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

 

زارعی همچنین به تداوم طرح «کمک های مومنانه» به مناسبت عید بزرگ مبعث نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه ۶۵۰ بسته معیشتی، عیدانه و لوازم التحریر به ارزش تقریبی ۱۳۰ میلیون تومان جمع آوری و میان خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

 

 

کد خبر 1037253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha