تلاش راهداران برای بازگشایی محورهای کوهستانی البرز ادامه دارد/ ریزش ۳ فقره بهمن در محور کرج به چالوس

محمودی با اشاره به ادامه بارش و کولاک و بازگشایی راه کرج به چالوس گفت: تلاش راهداران برای بازگشایی محورهای کوهستانی البرز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « گودرز محمودی» در جمع خبرنگاران با اعلام بازگشایی راه ها و محورهای مواصلاتی استان البرز گفت: تلاش راهداران برای بازگشایی محورهای کوهستانی البرز ادامه دارد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز افزود: همچنان شاهد ادامه بارش، کولاک و لغزندگی همچنین ریزش بهمن در مسیر محور جاده کرج به چالوس هستیم. 

 

وی با اشاره به ضرورت هوشیاری شهروندان نسبت به پرهیز از سفرهای غیرضروری بیان کرد: طی روز گذشته تا بامداد امروز شنبه ۲۳ اسفند شاهد ریزش سه فقره بهمن در محور کرج به چالوس بودیم.

 

وی اظهار کرد: تیم های راهداری با تلاش شبانه روزی و اعلام مدیریت بحران مبنی بر سامانه بارش سنگین در منطقه البرز مرکزی آماده بازگشایی راه ها هستند. 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خاطرنشان کرد: برف روبی و نمک پاشی محورهای مواصلاتی استان به ویژه محور کرج به چالوس با جدیت ادامه دارد هرچند سقوط بهمن میزان کار و فعالیت تیم های راهداری را دوچندان کرده است. 

 

 

 

 

کد خبر 1037257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha