۲۴ ساعت گذشته، بدون فوت کرونایی سپری شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر امروز ۲۳ اسفند ماه، هیچ آماری از فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان طی ۲۴ ساعته گذشته ثبت نشده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر امروز شنبه 23 اسفند ماه، هیچ آماری از فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان طی 24 ساعته گذشته ثبت نشده است.

 


 دکتر «سید احمد هاشمی» افزود: با بستری شدن 27 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 143 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

 

وی بیان کرد: متاسفانه حساسیت مردم نسبت به زدن ماسک کمتر شده و تجمعات و دورهمی ها در حال افزایش است، بنابراین دوباره به مردم تاکید می کنم موارد بهداشتی را رعایت کرده و از تجمعات دوری کنند.

 


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به قرار داشتن در آستانه ایام نوروز گفت: برگزاری مراسم و دید و بازدیدهای ایام نوروز باعث تجمعات شده که این نگران کننده است و مردم به این نکته توجه داشته باشند که اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، نوروز غم انگیزی خواهیم داشت.

کد خبر 1037275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha