حدود ۲۰ درصد از راه های روستاهای نکا مسدود است

حمزه ای گفت: با تلاش های عوامل راهداری و نیروهای امدادی، محورهای اصلی نکا بازگشایی شد و حدود ۲۰ درصد از راه های روستاهای نکا مسدود است.

«حسین حمزه‌ای بریجانی » در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: بارش باران که از روز جمعه 22 اسفند ماه در منطقه هزارجریب نکا آغاز شده بود؛ همچنان ادامه دارد و موجب شد تا راههای محورهای مختلف هزارجریب مسدود شود.

 

بخشدار هزارجریب نکا افزود: مهمترین اولویت ما برای بازگشایی راهها، محورها و راههای اصلی است و راههلی فرعی و آنتنی در اولویت بعدی ماست.

 

وی به وضعیت محورهای هزارجریب نکا که درگیر بارش برف هستند، پرداخت و با اشاره به اینکه 90 درصد راههای اصلی محورهای بسته شده و ۸۰ درصد روستاهای گرفتار در برف بازگشایی شده است؛ خاطر نشان کرد: فقط محورهای فرعی باقی مانده است که با اتمام بازگشایی راههای اصلی، محورهای آنتنی هم بازگشایی می شوند.

 

حمزه ای افزود: در محورهایی زارم رود و لایی و استخرپشت نکا راهداران به امدادرسانی و راهگشایی مشغول هستند و با پیش بینی‌هایی که در خصوص بارندگی‌ها شده همچنان آماده بازگشایی مسیر‌ها هستیم.

 

بخشدار هزارجریب نکا با اشاره به بازگشایی 90 درصد محورهای اصلی هزارجریب نکا و بازگشایی بیش از 80 درصد روستاها یادآور شد:  با تلاش های عوامل راهداری و نیروهای امدادی، محورهای اصلی نکا بازگشایی شد و حدود 20 درصد از راههای روستاهای نکا مسدود است.

کد خبر 1037377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha