برگزاری مسابقه هفت سین مهدوی توسط کانون ولایت عشق وردنجان

مولوی از برگزاری مسابقه زیباترین هفت سین مهدوی به مناسبت تقارن ایام نوروز با اعیاد شعبانیه خبر داد و گفت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز ۱۴۰۰ به ویژه عید نیمه شعبان در این ایام، مسابقه زیباترین هفت سین مهدوی توسط کانون ولایت عشق برگزار می شود.

«آرزو مولوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز ۱۴۰۰ و همزمانی اعیاد شعبانیه و به ویژه عید نیمه شعبان در این ایام، مسابقه زیباترین هفت سین مهدوی به همت کانون فرهنگی هنری ولایت عشق وردنجان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت عشق وردنجان بابیان اینکه این برنامه با همکاری پایگاه بسیج خواهران کوثر وردنجان اجرا می شود، افزود: هیچ محدودیت سنی برای شرکت در این مسابقه وجود ندارد.

 

وی با تأکید بر اینکه تصاویر ارسالی شرکت کنندگان باید از هفت سین های با موضوعات مذهبی و مهدویت باشد، اظهار کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پنج فروردین ماه سال آینده برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

 

مولوی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان باید تصاویر خود را به آیدی @haftsinmahdavi در پیام رسان ایرانی ایتا بفرستند، تصریح کرد: آثار رسیده پس از داوری همزمان با نیمه شعبان اعلام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت عشق وردنجان خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقه به ۱۰ نفر از برگزیدگان هدایای نقدی و غیرنقدی اهدا می شود.

 

وی برگزاری مراسمات ملی و مذهبی، اجرای طرح های اوقاف فراغت، برپایی نمایشگاه های صنایع دستی، برگزاری کلاس های قرآن و جمع آوری و توزیع کمک های مؤمنانه را از جمله فعالیت های کانون فرهنگی هنری ولایت عشق وردنجان برشمرد.

 

کد خبر 1037382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha