عدالت در توزیع بسته های معیشتی با هماهنگی کامل بین دستگاه های متولی محقق می شود

آیت الله عابدینی گفت: هماهنگی کامل نهادها و دستگاه ‌های متولی امر مواسات و کمک‌های مومنانه، موجب می‌ شود تا عدالت در توزیع بسته‌ های معیشتی رعایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در دیدار با میرغفاری مدیرکل جدید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان بیان کرد: هماهنگی کامل نهادها و دستگاه ‌های متولی امر مواسات و کمک‌های مومنانه، موجب می‌ شود تا عدالت در توزیع بسته‌ های معیشتی رعایت شود و این بسته ‌ها به درستی به دست نیازمندان و اقشار آسیب ‌پذیر برسد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: ارتباط با امامان جماعت در هر محله‌ ای که دارای چند مسجد است، می‌تواند شبکه توزیع را به نحو مطلوب ‌تری برقرار کند و بحمدالله این شبکه هر روز کامل ‌تر شده و اگر همه ذیل این شبکه کار کنند، بسته‌ها با کمترین زحمت و دقیق‌ترین شکل به دست نیازمندان واقعی می ‌رسد.

 

وی افزود: اگر همه دستگاه‌ ها و نهادها ذیل شبکه توزیعِ مشخص شده و تعریف شده بسته ‌های معیشتی را توزیع کنند، همه نیازمندان از این کمک ‌ها برخوردار می ‌شوند و اینگونه نمی ‌شود که خانواده‌ای چند بار کمک مومنانه دریافت کند و خانواده ‌ای دیگر دستش از این کمک‌ها خالی بماند.

 

گفتنی است سیدمهدی میرغفاری مدیرکل جدید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان قزوین در این دیدار گزارشی از برنامه های کمک های مومنانه این نهاد ارائه کرد.

کد خبر 1037406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha