آسیب های اجتماعی در شان نام مازندران نیست

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اینکه ضایعات در حوزه پسماند، محیط زیست و آسیب های اجتماعی در شان مردم مازندران نیست، گفت: باید همه هم‌دست شویم و با این آسیب‌ها مبارزه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» در سفر رئیس قوه قضائیه به مازندران در جمع اقشار مختلف مردم مازندران اظهار کرد: دو هدف مهم بعثت پیامبران اجرای عدالت و هدایتگری به سمت معرفت الله بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه حقوق محرومان به صاحبانشان باید باز گردد و حکومت عدل علوی که شعار انقلاب اسلامی است اجرا شود، گفت: جامعه‌ای که عدات الهی رعایت نشود جامعه توحیدی نیست.

 

امام جمعه مرکز مازندران با تاکید براینکه در راستای عدالت باید قدم برداریم و دست فساد قطع شود، افزود: جامعه‌ای که گرسنه گرسنه و یا سیر سیر وجود دارد آن جامعه اسلامی نیست.

 

وی،حرکت مبارزه با فساد و احیای بیت المال را در دوران ریاست قوه قضائیه جدید را به فال نیک گرفت و گفت: باید شاهد باشیم تا اختلاس ودزدی و فساد از جامعه پاک شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اینکه ضایعات در حوزه پسماند، محیط زیست و آسیب های اجتماعی در شان مردم مازندران نیست، تصریح کرد: باید همه هم‌دست شویم و با این آسیب‌ها مبارزه کنیم.


وی خاطرنشان کرد: به فال نیک می‌گیریم که قوه قضائیه ابتدا پاک ‌سازی در جامعه و مبارزه با فساد را ابتدا از درون خود شروع کرده است و باید شاهد باشیم که دست دزدها و اختلاس‌گران از جامعه پاک شود.

 

کد خبر 1037470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha