شهید سلیمانی مشوق کنگره ادبیات پایداری بود

رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: حاج قاسم از بنیانگذاران و حامیان این کنگره بودند و در جهت تداوم و گسترش این حرکت تاکید داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، یکشنبه (24 اسفند) آیین اختتامیه هشتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری با حضور سرهنگ عباس بایرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، سرهنگ محمود مهدوی فرد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

 

 

 

دکتر محمدعلی طاهر گفت: کنگره ادبیات پایداری یک کنگره مفید و جریان ساز است و سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی از سخنرانان و بنیانگذاران و حامیان این کنگره بودند و در جهت تداوم و گسترش این حرکت تاکید داشتند.

 

 

 

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان بیان کرد: تنها راه الگوسازی و فرهنگ سازی برای نسل جوان، کار علمی و پژوهشی پیرامون قهرمانان ما در حوزه دفاع مقدس است که قهرمانان این حرکت ارزشمند رزمندگان و شهدا هستند.

 

 

 

وی افزود: کنگره دیرپای ادبیات پایداری به همت اساتید فرهیخته دانشگاه باهنر و همکاری و همراهی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شکل گرفت.

 

 

 

دکتر طاهر با بیان اینکه حاج قاسم خالق کنگره ادبیات پایداری و همواره مشوق پژوهشگران این عرصه بود، ادامه داد: در جهت توسعه و گسترش ادبیات و فرهنگ پایداری باید تلاش مضاعف کرد.

کد خبر 1037522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha