پرداخت ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه خدمات حمایتی محصلان استثنایی

رئیس سازمان آموزش ‌و پرورش استثنایی از پرداخت ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه خدمات حمایتی تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سید جواد حسینی» رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: در سال جاری  ۱۰ هزار و ۱۰۷ پرونده خدمات حمایتی با مبلغ ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بررسی شده است که ۵  میلیارد و ۹۰۰ میلیون آن توسط پزشک معتمد تأیید شده است و ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز تاکنون پرداخت شده است.

وی افزود: ۴۰۰ پرونده دیگر نیز در دست بررسی قرار دارد و ۱۷۹۰ پرونده دیگر نیز مراحل اداری ارسال توسط استان‌ها را طی می‌کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با ارائه گزارشی از سفرهای استانی اظهار کرد: بازدید میدانی از فعالیت‌های انجام شده یکی از اهداف سفرهای استانی است که موجب ایجاد نشاط در بین معلمان و مدیران مدارس می‌شود.

وی افزود: بیش از 10 میلیارد تومان تعهدات سفر به ۷ استان در دو ماه گذشته است که معاونت‌ها و دوایر مختلف سازمان باید با جدیت پیگیر اجرایی شدن این تعهدات باشند.

 حسینی خواستار انجام مقدمات انجام برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی برای سال آینده شد و افزود: از سال آینده در برنامه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی، آزمون‌های تشخیص نشانگان مشکلات یادگیری نیز گنجانده خواهد شد.

وی افزود: تا پایان سال تحصیلی در هر استان یک پایگاه جامع آموزش مجازی جهت ارائه آموزش‌های برخط تعاملی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 1037605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha