مهلت ارسال آثار جشنواره استانی فرهنگی هنری «دانشگاهیان تاریخ ساز» تا اردیبهشت ۱۴۰۰ است

موسوی گفت: جشنواره استانی فرهنگی هنری «دانشگاهیان تاریخ ساز» در هفت بخش مختلف برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار تا ١٠ اردیبهشت ١۴٠٠ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مصطفی موسوی»، امروز (یکشنبه 24 اسفند) در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه و آئین رونمایی از پوستر جشنواره استانی فرهنگی هنری «دانشگاهیان تاریخ ساز» در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: جشنواره استانی فرهنگی هنری «دانشگاهیان تاریخ ساز»، جایگزین راهیان نور دانشجویی سال 99 می شود.

مدیر فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده اند که هنر دفاع مقدس در جامعه ما مخاطب و طالب دارد و  پر مخاطب ترین آثار هنری بعد از انقلاب در فیلم، کتاب، داستان و ... مربوط به دفاع مقدس است.

دبیر جشنواره فرهنگی هنری «دانشگاهیان تاریخ ساز» اضافه کرد: جشنواره استانی فرهنگی هنری «دانشگاهیان تاریخ ساز» با شعار «راهیان نور در آینه هنر» در ١٣ موضوع برگزار می شود.

وی اعلام کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای دانشجوی جهان اسلام، نقش خانواده ی شهدای دانشجو در دفاع مقدس، جبهه بین المللی مقاومت و دانشگاه، بازآفرینی هنری وصایای شهدای دانشجو، راهیان نور و بازتاب جهانی، شهدای دانشجوی فرمانده و شهدای دانشجوی خواهر و ... از نمونه این موضوعات است.

 موسوی تاکید کرد: جشنواره در هفت بخش مختلف هنرهای تجسمی، شعر، ادبیات داستانی، فیلم کوتاه، تئاتر، عکس و موسیقی برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار تا ١٠ اردیبهشت ١۴٠٠  است و نتایج آثار راه یافته به بخش مسابقه تا ٢٨ اردیبهشت اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: آثار باید با ذکر مشخصات و نام کامل صاحب اثر و همراه ارسال یک قطعه عکس پرسنلی از متقاضی که حداکثر یک مگابایت باشد در شماره واتساپ 09021392878 ارسال شود.

موسوی اعلام کرد: آثار مکتوب  و آثاری به صورت فیلم یا کلیپ باید در قالب یک لوح فشرده DVD و در سه نسخه با کیفیت بالا به دبیرخانه استانی ارسال شود و @yadvare3 کانال ارتباطی جشنواره در ایتا است.

کد خبر 1037621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha