ویژه برنامه های  ایام شعبانیه در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

حجت الاسلام هوشنگی گفت: از اول شعبان ویژه برنامه های فرهنگی و تبلیغی حرم مطهر رضوی شامل سخنرانی و مدیحه سرایی این ایام در رواق امام خمینی ( ره)، ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد ، رواق دارالحجه و رواق حضرت زهرا (س) آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «مسلم هوشنگی» امروز یکشنبه (۲۴ بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه های ماه شعبان در حرم مطهر رضوی گفت:از ۲۵ اسفند مصادف با اول شعبان تا پایان شعبان ویژه برنامه های فرهنگی و تبلیغی شامل سخنرانی ،مدیحه سرایی، کارگاه تصحیح قرائت قرآن، اذان و نماز، پاسخ به سوالات دینی در نظر گرفته شده است.

 

کارشناس مسئول مراسم حرم مطهر امام رضا (ع) با بیان اینکه برنامه های سخنرانی و مدیحه سرایی این ایام در رواق امام خمینی ( ره)، ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد ، رواق دارالحجه و رواق حضرت زهرا (س) برگزار می شود؛ افزود: سخنرانان این جلسات حجج اسلام و المسلمین سید حسین حسینی قمی ، عبدالحمید واعظ شهیدی ، اسلامی فر، گرایلی و سید حسین مومنی هستند که قبل و بعد از اقامه نمازهای یومیه به ایراد سخن می پردازند.

 

وی مداحان ماه شعبان در برنامه ها را جواد مشکی باف،  علی برادران، مهدی سروری ، امیر عارف و محمد جعفر نژاد عنوان کرد  و گفت: در ایام ماه شعبان سوالات قرآنی در طول شبانه روز در دارالقرآن کریم حرم رضوی در صحن جمهوری اسلامی پاسخ داده می شود.

 

حجت الاسلام هوشنگی اظهار داشت: مردم برای دریافت پاسخ های دینی خود می توانند از طریق شماره 32020 تماس حاصل نمایند و یا با مراجعه حضوری به مرکز پاسخگویی سوالات شرعی در حرم رضوی و همچنین  اپلیکیشن رضوان و شماره پیامکی 30002020 که برای این ایام به صورت ویژه در نظر گرفته شده است، پاسخ خود را دریافت نمایند.

 

کارشناس مسئول مراسم حرم مطهر امام رضا (ع) در پایان از برگزاری مسابقه فرهنگی حرم رضوی در این ایام خبر داد و افزود : این مسابقه در فضای مجازی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت آستان پس از پاسخگویی به سوالات در مسابقه شرکت کنند و  جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.

کد خبر 1037644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha