۹۷ درصد مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر استان اجرایی شده است

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر ایلام گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۳۸ مصوبه در شورا به تصویب رسیده که از این میزان ۹۷ درصد این مصوبات اجرایی و ۳ درصد دیگر در دست اقدام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام« محمد کریمی» در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دهلران اظهار کرد: امسال بیش از ۱۳۰ جلسه این شورا در سطح شهرستان های استان برگزار شده است.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵ نفر از بهبودیافتگان از دام اعتیاد در دوره های آموزش مهارت شغلی شرکت کرده اند که از این تعداد ۹۸ نفر مرد و ۲۷ نفر نیز زن هستند.

 

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر ایلام با اشاره به ۱۶ کارگاه اشتغالزایی در استان، افزود: ۷۲ بهبودیافته از دام اعتیاد هم اکنون در این کارگاه ها مشغول به کار هستند.

 

وی به وجود ۳۷ مرکز درمان دارویی بخش خصوصی و دولتی در استان با پوشش ۷ هزار نفر اشاره کرد و گفت: ۱۵ مرکز فعال اقامتی نیز در استان فعالیت دارند که امسال با توجه به کرونا بصورت یک سوم به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر ایلام خاطرنشان کرد: ۱۸۶ سازمان مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر استان ایلام فعالیت دارند که از این تعداد ۱۱۴ سازمان در حوزه پیشگیری، ۸ سازمان در حوزه کاهش آسیب، ۴۹ سازمان در حوزه صیانت و ۱۵ سازمان در حوزه درمان هستند.

کد خبر 1037651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha