مداخله در بحران اورژانس اجتماعی فارس در بیش از هشت هزار پرونده فردی و اجتماعی

کشفی نژاد گفت: در ۹ ماهه ابتدای سال ۹۹ با اورژانس اجتماعی فارس ۱۳۰ هزار و ۹۶۵ تماس تلفنی گرفته شده و این مرکز در هشت هزار و ۹ پرونده مداخله در بحران فردی و اجتماعی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (یکشنبه 24 اسفند) در نشست ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی، وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاون رئیس‌جمهور در امور زنان در سازمان بهزیستی کل کشور به صورت همزمان در تمامی ادارات کل بهزیستی کشور گفت: شناخت خدمات خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی برای خانواده ها اثرات مطلوبی در پی دارد.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: خط اورژانس اجتماعی در 2 هزار و 200 نقطه پر آسیب کشور، موقعیت حمایت از زنان، کودکان، آسیب‌دیدگان سالمندان و ... را فراهم آورده است.

وی اضافه کرد: در استان فارس 2 مرکز اورژانس اجتماعی در شیراز و ۲۲ مرکز در کل استان به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند و خوشبختانه مردم فارس به اورژانس اجتماعی اعتماد دارند.

کشفی نژاد اعلام کرد: در 9 ماهه ابتدای سال 99 با اورژانس اجتماعی فارس 130 هزار و ۹۶۵ تماس تلفنی گرفته شده و این مرکز در هشت هزار و 9 پرونده مداخله در بحران فردی و اجتماعی داشته است.

کد خبر 1037666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha