سند پادگان حسنرود انزلی به نام نیروی دریایی ارتش صادر شد

آقایی گفت: سند پادگان حسنرود انزلی به نام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر و سند جعلی مدعی مالکیت این پادگان باطل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «جان احمد آقایی» امروز(یکشنبه،۲۴اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به پادگان نیروی دریایی ارتش در حسنرود، ارزش ریالی و مساحت تقریبی این ملک را ۱۵۰ هکتار اعلام کرد و گفت: این ملک بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان ارزش مادی دارد که با ورود دستگاه قضا به این معامله مانع متخلفانی که قصد معامله با ارتش را داشتند، شدند.‌

 


معاون پیشگیری از وجوع جرم دادگستری گیلان تصریح کرد: فردی در سال ۹۲ با خدعه و نیرنگ و تقلب برای پادگان نیروی دریایی حسنرور بندرانزلی سندی اخذ کرده بود که در سال ۹۵ با ورود دستگاه قضایی از معامله این ملک جلوگیری به عمل آمد.

 

وی افزود: با دخالت مدیرکل دادگستری استان گیلان و با کمک منابع طبیعی، سند قبلی باطل و بر اساس اجرای ماده ۱۳ و ۳۹ قانون ملی شدن جنگلها مصوب سال ۴۱ و مطابق قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها سند جدید صادر شد.

 

وی تاکید کرد: بر اساس ماده یک قانون ملی شدن جنگلها اسنادی که اشخاص توسط حیله و نیرنگ و فریب اخذ کرده اند، لغو و باطل گردید و متخلفین هم با توجه به واکنش سختی که قانونگذار برای این نوع کلاهبرداران لحاظ کردند مجازات خواهند شد.

کد خبر 1037668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha