کانون های فرهنگی هنری نقش مهمی در جذب جوانان به نهاد مسجد دارد

مردانی گفت: کانون های فرهنگی هنری نقش مهم و اثرگذاری در جذب نوجوانان و جوانان به نهاد مسجد دارند و از همین رو باید این کانون ها در تمامی مساجد استان فعال شوند.

«جعفر مردانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری نقش مهم و اثرگذاری در جذب نوجوانان و جوانان به نهاد مسجد دارند و از همین رو باید این کانون ها در تمامی مساجد استان فعال شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نهادهای مختلفی در مساجد فعال هستند که چنانچه هم افزایی و تعامل بین نهادها به نحو مطلوبی شکل گیرد شاهد نتایج و تاثیرات قابل توجه فعالیت های این نهادها خواهیم بود.

 

وی افزود: مساجد نهادهای فرهنگی و هدایت دینی هستند که با تشکیل کانون های فرهنگی هنری این کارکردهای دینی و فرهنگی تقویت می شود و می توان به نحو بیشتری از آن بهره گیری کرد.

 

مردانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد را از ضرورت های روز جامعه دانست و گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا جامعه متوجه آسیب های اجتماعی از جمله استرس، اضطراب و افسردگی روبرو شده که برای رفع این آسیب ها می توان از ظرفیت کانون های مساجد بهره گیری کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای جذب بیش از پیش قشر جوان و نوجوان به مسجد می طلبد تا کانون های فرهنگی هنری در تمامی مساجد استان فعال شود.

 

مردانی، همراهی و تعامل تشکل های فعال در مساجد را نیز مهم دانست و افزود: شایسته است از مسجد یک صدای واحد شنیده شود و موازی کاری نشود.

 

کد خبر 1037674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha