جلوی انحراف و ناکارآمدی در دستگاه های اجرایی باید گرفته شود

آیت الله رئیسی با تاکید براینکه باید مراقبت های مداوم شود تا کمترین فساد در ارائه خدمات به مردم صورت نگیرد، گفت: جلوی انحراف و ناکارآمدی در دستگاه های اجرایی باید گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» امروز(۲۴اسفند) در شورای اداری استان مازندران در جمع مسئولان ارشد استان در سالن الغدیر سپاه کربلا، بزرگترین نعمت خداوند را ولایت مداری دانست و گفت: مردم مازندران ولایتمداری را در اقدام و عمل اثبات کردند.


رئیس قوه قضاییه حکومت را از آن خداوند دانست و افزود: جامعه اسلامی برخوردار از جامعه ای است که عدالت داشته باشد و مردم از رفاه برخوردار شوند، در این عرصه دشمن نمی خواهد داشته ها را ببیند؛ وظیفه همه دستگاه های اجرایی است که مردم در کمترین تنگنا قرار نگیرند.


آیت الله رئیسی با تاکید براینکه باید مراقبت های مداوم شود تا کمترین فساد در ارائه خدمات به مردم صورت نگیرد، تصریح کرد: جلوی انحراف و ناکارآمدی در دستگاه های اجرایی باید گرفته شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر راه قانونی باز شود در روند اجرای کار هیچ تخلفی صورت نمی گیرد.

 

رئیس قوه قضاییه  تاکید کرد: 15 درصد باقی مانده از آزاد سازی سواحل با سرعت بیشتری باید انجام شود.

 

وی افزود: در دادگستری موضوع وقفیت باید به صورت کار گروهی فعال شود تا بخش های مختلف قضیه را به صورت کلان ببیند.

 

آیت الله رئیسی با اعلام اینکه از خصوصی سازی باید حمایت شود، گفت: برخی از این واگذاری ها منجر به تخلف شده و به اهداف مورد نظر توجه نکرده است.

 

وی خطاب به مدیران استانی گفت: شما توانایی دارید بسیاری از مشکلات استان مازندران باید با تصمیم گیری های درست شما گره گشایی شود.

 

رئیسی مشکل تولید و فروش محصولات شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران را از مواردی عنوان کرد که با تصمیم گیری و حمایت های مدیران استانی می‌تواند به توسعه برسد.

 

وی با اشاره به اینکه در مازندران توسعه یافتگی استان باید در سه حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری محقق شود، افزود: طبق فرمایشات رهبری باید زنجیره تولید در مسیر درست با حذف جریان دلالی انجام شود.


رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه همه ما مخاطبان فرمایشات رهبری هستیم و در مسیر خدمات رسانی باید زندگی مردم همراه با رفاه باشد، خاطرنشان کرد: مازندران دارای منابع و ذخایر و سرمایه‌های فراوانی است که با تلاش مضاعف کارنامه درخشانی از خود به یادگار بگذاریم.

کد خبر 1037689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha