ذخیره سازی ۳۸۰۰ تن اقلام اساسی برای تامین نیاز مردم در شب عید

مسلم مروجی فرد گفت: مسلم مروجی فرد گفت: ۳۸۰۰ تن انواع اقلام اساسی مورد نیاز مردم در شب با قیمت دولتی ذخیره شده سازی شده که توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۴ اسفند رئیس سازمان صمت جنوب کرمان به همراه معاونین بازرگانی، بازرسی، نظارت و رئیس حراست این سازمان، فرماندار و نماینده تعزیرات حکومتی جیرفت از سردخانه نگه داری میوه شب عید بازدید کرد.


«مسلم مروجی فرد» در حاشیه این بازدید، گفت: با تلاش های صورت گرفته برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در شب عید، تاکنون 3 هزار و 800 تن انواع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار جذب و ذخیره شده است.



رئیس سازمان صمت جنوب کرمان افزود: 100 تن سیب درختی و 150 تن پرتقال والنسیا که جزء تولیدات کشاورزان منطقه بوده، توسط عاملین معرفی شده جذب و در سردخانه ها ذخیره شده است.


وی ابراز کرد: 200 نقطه برای توزیع میوه ذخیره شده شب عید مشخص شده و از فردا  25 اسفند روند توزیع این اقلام آغاز  می شود.


مروجی فرد در خصوص تامین اقلام تنظیم بازار، خاطرنشان کرد: یکهزار و 200 تن برنج پاکستانی، یکهزار و 400 تن برنج هندی، 150 تن مرغ منجمد و 800 تن شکر مصرف خانوار نیز جذب و ذخیره سازی شده است.


 

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان تصریح کرد: روغن مایع نیز به انداه کافی ذخیره سازی شده و موجود است و برای تامین مرغ بیشتر، رایزنی هایی با استان های همجوار صورت گرفته و این مشکل نیز به زودی رفع می شود.



وی در خاتمه تاکید کرد: اقلام مورد نیاز مردم در طرح تنظیم بازار تامین و حتی بیش از نیاز مردم منطقه ذخیره سازی شده و به تدریج در مراکز فروش و توسط عاملین، توزیع می شوند پس مردم برای تامین کالاهای مورد نیاز خود نگرانی نداشته باشند.

کد خبر 1037690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha