ثبت نام ۷۹ داوطلب دیگر در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شیراز

امیری گفت: در پنجمین روز از نام‌نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شیراز ۷۹ نفر ثبت نام نهایی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (یکشنبه 24 اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر گفت: در پنجمین روز از نام‌نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شیراز 79 نفر ثبت نام نهایی شده اند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز افزود: از این 79 نفر 66 نفر مرد و 13 نفر زن هستند که و حضوری و از طریق دفاتر پیشخوان دولت، اپلیکیشن‌های موبایلی و نسخه رایانه‌ای ثبت نام کرده اند.

وی اضافه کرد: در پنج روز قبل 239 داوطلب ثبت نام کرده اند که 115 نفر حضوری و 124 نفر غیر حضوری بت نام کرده اند و 211 نفر مرد و 28 نفر زن هستند.

امیری با اشاره به سن داوطلبان بیان کرد: جوان‌ترین داوطلب 25 ساله و مسن‌ترین 66 ساله است و 16 داوطلب دارای تحصیلات دکتری، 95 داوطلب کارشناسی ارشد، 115 داوطلب کارشناسی، ۹ نفر داوطلب تحصیلات فوق دیپلم و چهار داوطلب نیز تحصیلات حوزوی دارند.

خاطر نشان می شود، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی تا پایان وقت اداری ۲۶ اسفند ادامه دارد و انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 1037704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha