پیش بینی هوای صاف و نیمه ابری تا پایان هفته در گلستان

قرنجیک گفت: با خروج سامانه بارشی تا پایان هفته هوای صاف یا نیمه ابری در برخی از ساعات پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ارازمحمد قرنجیک» شامگاه امروز(یکشنبه 24 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سامانه بارشی در روزهای گذشته وارد استان شده بود و فعالیت آن تا شب گذشته تداوم داشت.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: براساس فعالیت این سامانه بارشی برف و باران خوبی در سطح استان شاهد بودیم و میزان بارش برف در داشلی برون به هشت سانتی متر رسیده است.

 

قرنجیک بیان کرد: در ارتفاعات شرقی و غربی استان نیز میزان بارش برف به 50 سانتی متر رسید و غرب استان بین پنج تا 25 سانتی متر و در شرق استان در کلاله 22 سانتی متر برف گزارش شده است.

 

وی افزود: میزان بارش باران نیز از نواحی شمال به جنوبی استان متغیر بود طوری که در اینچه برون 15 میلی متر و در آق قلا 25 میلی متر بارندگی را شاهد بودیم و میزان بارندگی در شرق استان بیشتر بود.

 

کارشناس هواشناسی گلستان متذکر شد: با خروج این سامانه انتظار داریم از امروز تا انتهای هفته، هوای صاف و کمی ابری را در استان شاهد باشیم.

 

قرنجیک یادآور شد: صبح امروز کلاله با دمای ۶ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهر استان بود، همچنین دمای این شهر در گرمترین ساعت روز به 12 درجه سانتیگراد بالای صفر رسیده است.

 

کد خبر 1037726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha