۲۷ پایگاه  هلال احمر گیلان برای شرکت در طرح نوروزی بسیج شدند

غلامی با بیان اینکه ۲۵۰ نیروی فعال جمعیت هلال احمر گیلان برای اجرای طرح نوروزی در آماده‌باش قرار دارند گفت: ۲۷ پایگاه و پست امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان برای شرکت در طرح نوروزی بسیج شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» شامگاه(یکشنبه، 24 اسفند) در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری تمهیدات جمعیت هلال احمر گیلان برای ایام نوروز را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: 27 پایگاه و پست امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان برای شرکت در طرح نوروزی بسیج شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان عنوان کرد: از همه هموطنان می‌خواهیم که در راستای اطلاعیه‌ها و اخطارهای ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به جهت پرهیز از هرگونه سفر، دقت لازم را داشته باشند و برای حفظ جان خود و دیگران از سفرها خودداری کنند.

 

غلامی تصریح کرد: در صورتی که هموطنان نیاز به سفر داشتند قطعا جمعیت هلال احمر هم مانند گذشته برای امداد و نجات آمادگی لازم را دارد و مانند سایر دستگاه‌های امدادی و انتظامی خدمات خود را ارائه می‌دهد.

 

وی یادآور شد: جمعیت هلال احمر هم‌اینک و با تمهیداتی که به عمل آورده در سطح 27 پایگاه و پست امداد و نجات و در 16 شعبه مستقر در استان گیلان به حالت آماده باش کامل درآمده است. 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان گیلان طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از 25 اسفند 99 آغاز می‌شود و تا 15 فروردین هم ادامه پیدا می‌کند.

 

غلامی از آماده‌باش 250 نیروی فعال جمعیت هلال احمر گیلان برای اجرای طرح نوروزی این دستگاه سخن گفت و خاطرنشان کرد: برای همه مردم استان گیلان و هموطنان آروزی سلامتی داریم و امیدواریم در چنین شرایط سختی تاجایی که امکان دارد از سفر رفتن خودداری کنند.

کد خبر 1037769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha