تهیه طرح هادی شهر جلیل‌آباد کلید خورد

شهردار بخش جلیل‌آباد شهرستان پیشوا از آغاز فرآیند تهیه طرح هادی شهر با هدف رفع نیازهای ضروری و رتق و فتق امور شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،محمدمهدی قمی شهردار بخش جلیل آباد شهرستان پیشوا گفت: با تأسیس شهر جلیل‌آباد باید افق جدیدی برای رشد و توسعه این منطقه متناسب با فرصت‌ها و نیازمندی‌ها تعریف شود.
وی افزود: در حال حاضر با پیگیری‌های بسیار، قرارداد با شرکت مشاور برای تهیه وضع موجود شهر منعقد شده و پس از تایید برای طی مراحل بعدی به کمیسیون تصویب طرح هادی شهری و کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان تهران ارسال خواهد شد.
قمی با اشاره به این طرح تصریح کرد: طرح هادی شهر جلیل‌آباد شامل تعیین محدوده قانونی و حریم شهر، تعیین کاربری‌ اراضی، تدوین ضوابط احداث بنا، اصلاح هندسی معابر و ... به منظور رفع نیاز ضروری شهر در کوتاه‌مدت است.
شهردار جلیل آباد در پایان اظهار داشت: در تهیه طرح پیشنهادی تلاش خواهد شد تحت نظارت کارشناسان خبره، محدوده و حریم با رویکرد توسعه آتی شهر در نظر گرفته شود که این مهم مستلزم همکاری و همراهی دستگاه‌های ذیربط است تا آهنگ رشد جلیل‌آباد سرعت بیشتری یابد.

کد خبر 1037791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha