آمار کمی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فاروج افزایش یافت

رابط کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان فاروج گفت: امسال دو کانون به آمار کمی کانون های فرهنگی و هنری شهرستان در سطح شهر و روستا اضافه شد.

«شیما سادات موسوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: در شهرستان فاروج، 26 کانون مسجد فعال بود که با افزایش دو باب دیگر در سطح روستای سه گنبد و شهر فاروج این تعداد به 28 باب رسید.

 

رابط فرهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان فاروج افزود: در سطح کانون ها فعالیت های مختلفی به تناسب مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می شود و امسال در طرح ایران قوی فعالیت گروهای هنری در قالب رواق قلم، مسابقات قرآنی، مدهامتان، سوگواره سردار آسمانی، فراخوان روح مقاومت، خلاصه نویسی کتاب، ثبت فعالیت های کتابخانه و من هنرمندم  به رقابت گذاشته شد.

 

موسوی افزود: در کنار فعالیت های فرهنگی و هنری، برنامه های عام المنفعه هم از سوی فعالان کانون های مساجد انجام می شود که در همین راستا در چهار مرحله، گوشت نذری  بین افراد کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

وی آخرین مرحله  توزیع گوشت نذری و بسته معیشتی را در روز مبعث عنوان کرد و گفت: 150 خانوار از بسته های کمک معیشتی برخوردار شدند.

 

موسوی، ساماندهی کانون ها در بخش تامین تجهیزات، مدیریت و دریافت مجوز الکترونیک را از دیگر برنامه های محوری امسال شهرستان برشمرد.

کد خبر 1037808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha