مشارکت خیران فارس در مقابله با کرونا پیامدهای مطلوب داشته است

همتی گفت: مشارکت خیران در مقابله با کرونا موجب شده است تا فارس در کشور وضعیت و عملکرد بهتری نیز داشته باشد و عملکرد خیران فارس قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (دوشنبه 25 اسفند) در مراسم تجلیل از سخاوت خیرین بیمارستان «شهید چمران» شیراز گفت: خیران نقش موثری در ارتقای مولفه های اجتماعی سلامت ایفا می کنند.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: خیران استان فارس در بحران کرونا نیز همواره حضور پررنگی داشته اند و در روزهای آغازین در تهیه ماسک و تجهیزات محافظتی برای مدافعان سلامت و پس از آن در تهیه ونتیلاتور و تجهیزات همواره حاضر بوده اند.

وی اضافه کرد: مشارکت خیران در مقابله با کرونا موجب شده است تا فارس در کشور وضعیت و عملکرد بهتری نیز داشته باشد و عملکرد خیران فارس قابل تقدیر است.

«سید علی هاشمی»، رئیس بیمارستان «شهید چمران» شیراز نیز با تشکر از همکاری خیرین با این بیمارستان گفت: مردم و خیرین فارس در مدت شیوع کرونا با تهیه تجهیزات محافظتی به یاری مدافعان سلامت آمدند.

«عبدالرضا قاسم پور»، معاون استاندار فارس نیز ضمن گرامیداشت هفت شهید مدافع سلامت فارس عنوان کرد: استان فارس از نظر همکاری مردم و خیران برای مقابله با کرونا در شمار استان های برتر کشور است و همکاری ارگان های مختلف نیز باعث کاهش میزان مرگ و میرناشی از کرونا در استان شده است.

خاطر نشان می شود در پایان این مراسم از خیر پروژه بزرگ «هاس پیس»، «فرهاد مهرپور» و خیر درمانگاه «شهید چمران»، «رسول تعصب» و خیرین مبارزه با کرونا، شامل «استاد امامی»، «لیدا جمشیدی»، «امیر حسین استخریان»، «احمد هوشمندی»، «نازیلا شهبازی»، «مهدی کریمی»، «شیدا شاه نظر»، مرجان رودکی و ... تقدیر شد.

کد خبر 1037811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha