مساجد مراکز اصلی تربیت دینی جوانان هستند

حجت الاسلام ملک پور مساجد را از مراکز اصلی تربیت دینی جوانان عنوان کرد و گفت: تقویت ارکان مساجد لازمه تربیت دینی جوانان است.

حجت الاسلام «محسن ملک پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: قرآن محور و اساس تربیت انسان ها است.

 

امام‌جمعه فارسان ادامه داد: به یک هماهنگی بین ارکان مسجد نیاز داریم تا بتوانیم برای نظام کارگزار تربیت کنیم.

 

وی ابراز کرد: متولیان فرهنگی موظف هستند با فراهم ساختن زمینه برای حضور جوانان در کانون های فرهنگی و هنری، آنان را با چشمه جوشان وحی الهی آشنا کنند.

 

حجت الاسلام ملک پور با اشاره به اینکه قرآن و اسلام محور تربیت انسان ها است، گفت: تقویت ارکان مساجد لازمه تربیت دینی جوانان است.

 

امام‌جمعه فارسان با اشاره به اینکه اساس مسجد تربیت دینی انسان ها است، افزود: هر مسجدی که برای نماز گشوده می شود، نشان دهنده توجه اشخاص در تربیت دینی و مذهبی جامعه است.

 

وی به نقش کانون های فرهنگی و هنری در تربیت دینی جوانان اشاره کرد و گفت: برپایی فعالیت های فرهنگی و هنری این حضور را پررنگ می سازد.

 

حجت الاسلام ملک پور تصریح کرد: تربیت کارگزار برای نظام یک وظیفه مهم بوده و باید با تربیت کارگزار برای نظام اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی، این نظام را به دست حضرت صاحب الزمان (عج) برسانیم.

 

امام‌جمعه فارسان با اشاره به اینکه تقویت ارکان مساجد در کنار ائمه جماعات مسجد، یک ضرورت انکار ناپذیر است، یادآور شد: مساجد مراکز اصلی تربیت دینی جوانان است.

 

کد خبر 1037823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha