برگزاری انتخابات الکترونیک در شرایط کرونایی بستر افزایش مشارکت مردم است

خادمی با تاکید بر ضرورت همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: برگزاری انتخابات بصورت الکترونیک در افزایش مشارکت مردم موثر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز در سخنانی، اظهار داشت: برگزاری انتخابات بصورت الکترونیک در شرایط کرونایی در افزایش مشارکت مردم موثر است.

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه انتخابات الکترونیک صرفا در کلانشهرها انجام خواهد شد، افزود: تغییر این تصمیم و اجرای انتخابات الکترونیک در مراکز استان ها شد.

 

وی اذعان داشت: با عنایت به تجربه موفق برگزاری انتخابات الکترونیک در شهرهای کوچک در دوره قبلی، این موضوع در شرایط کرونایی  می تواند در افزایش حضور مردم در انتخابات راهگشا باشد.

 

خادمی در خصوص تامین میوه شب عید و تنظیم بازار گفت : این موضوع  یکی از مظاهر دخالت  دولت در بازار است که رضایت کاملی در آن دیده نمی شود و موجب هدر رفت منابع و اختصاص یارانه دولتی خواهد شد.

 

 استاندار لرستان تصریح کرد: اگر این مورد در اختیار بازار قرار گیرد، بازار خودش را طبق عرضه و تقاضا تنظیم خواهد کرد.

 

 خادمی در ادامه با توجه به شرایط کرونایی در سطح کشو، افزود: به منظور کاهش سفر های استانی،شهرهای  مقصد سفر در ایام نوروز با تدابیری از پذیرش گردشگران خودداری کرده و اماکن گردشگری و فرهنگی و تفریحی آنها تعطیل باشد و این کار می تواند انگیزه سفر را کاهش دهد.

کد خبر 1037848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha