قیمت میوه شب عید در زنجان اعلام شد

به پیشنهاد ستاد تنظیم بازار، پرتقال با قیمت ۱۱ هزار و ۵٠٠ تومان، سیب قرمز با قیمت ۷ هزار و ۵۰۰ تومان و سیب زرد با قیمت ۹ هزار تومان روانه بازار شب عید می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به ضرورت کنترل قیمت در بازار گفت: رویکرد ما همراهی با بازار است.

 

محمدرضا آبی پور با اشاره به اینکه این ستاد در راستای کنترل بازار تشکیل می شود، گفت: مردم نباید در دسترسی به کالاهای اساسی با مشکل مواجه شوند.

 

وی با یادآوری اینکه نباید یک ریال هم بیش از یارانه‌های پرداختی برای تنظیم بازار میوه شب عید هزینه شود، ادامه داد: لازم است تا در بازار تناسب قیمتی حاکم شود.

 

این مقام مسئول با تاکید براینکه ذخیره احتیاطی برای کنترل قیمت میوه هزینه می شود، گفت: تضمینی برای کنترل قیمت‌ها با مدیریت بازار وجود ندارد.

 

رئیس سازمان صمت استان زنجان نیز با اشاره به کاهش خرید میوه شب عید در زنجان به دلیل کرونا گفت: امسال یک هزار تن میوه شب عید در زنجان خریداری شده است.

 

ناصر فغفوری با اشاره به اینکه 600 تن پرتقال تامسون تنکابن و 400 تن سیب قرمز و زرد آذربایجان خریداری شده است، گفت: کیفیت میوه شب عید در سال‌جاری نسبت به سال گذشته بیشتر است.

 

به گفته وی، قیمت پیشنهادی ستاد تنظیم بازار برای پرتقال ۱۱ هزار و ۵٠٠ تومان، سیب قرمز ۷ هزار و 500 تومان و سیب زرد 9 هزار تومان است.

 

رئیس سازمان صمت استان زنجان خاطرنشان کرد: در پی اعلام قیمت میوه شب عید شاهد افزایش یک تا ۲ هزار تومانی قیمت میوه هستیم.

 

کد خبر 1037934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha