دهیاران جهت جلوگیری از هرگونه تجمعات روستاها در نوروز همکاری داشته باشند

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: در ایام نوروز مسافران زیادی برای دید و بازدید خانواده خود به روستاها مراجعه می کنند که با توجه به کرونا بخشداران از طریق دهیاران از هرگونه تجمعات جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «علی ذوالفقاری» روز دوشنبه 25 اسفندماه در جلسه شورای اداری شیروان اظهار داشت: تعطیلات نوروزی نگران کننده است که برای پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی اقدامات لازم و تشکیل تیم های نظارتی صورت گرفته است.

 

 

سرپست فرمانداری شیروان گفت: در سه ماه اخیر امسال 30 درصد نمونه هایی که از بیماران گرفته شده مثبت بوده که مجموع کل فوتی ها 20 نفر می باشد و میانگین سنی آنان 66.5 سال است که 48 درصد بیماران خانم و 52 درصد آقا هستند و 30 درصد مبتلایان روستایی و 70 درصد شهری می باشند.

 

 

ذوالفقاری با بیان اینکه 36 درصد مبتلایان فاقد بیماری هستند، افزود: در هفته سوم اسفندماه تعداد موارد ابتلا و بستری کرونا در این شهرستان با یک شیب کند در حال افزایش نسبت به هفته های قبل بوده است.

 

 

سرپرست فرمانداری شیروان با اشاره به دیگر اقدامات برای نوروز گفت: باید از رستوران ها و مراکز پرتجمع بازدید صورت گیرد، شرکت نفت پیش بینی لازم برای سوخت را در جایگاه های سی ان جی داشته باشد، گشت مشترک تعزیرات، اصناف، بسیج و نیروی انتظامی فعالیت خود را ادامه داده، دستگاه های بحران آماده باش کامل باشند و مدیران بدون هماهنگی از استان خارج نشوند.

 

 

ذوالفقاری با اشاره به انتخابات 1400 افزود: با توجه به شرایط سخت کرونا در بحث انتخابات باید تلاش کنیم با وحدت و همراهی مردم انتخابات باشکوهی برگزار شود و انتخابات رقابتی با مشارکت حداکثری مردم صورت گیرد، انتخابات باعث مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و کارآمدی نظام و تقویت می شود از سویی اعتبار و پشتوانه ای برای نظام است.

 

 

وی گفت: اینک هیات اجرایی تشکیل شده و مشکل خاصی نداریم، ثبت نام داوطلبان نسبت به قبل کاهش داشته که تاکید می شود گواهی عدم سوءپیشینه خود را بگیرند و زودتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1037950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha