۴۰۰میلیارد ریال اعتبارات شیروان تخصیص یافت

دبیر کمیته برنامه ریزی شیروان گفت: امسال در مجموع ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای این شهرستان ابلاغ شد که از این میزان ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «علی اکبر حسین زاده» روز دوشنبه 25 اسفندماه در جلسه کمیته برنامه ریزی شیروان اظهار داشت: از محل کمیته برنامه ریزی 398 میلیارد ریال برای شهرستان ابلاغ شده بود که 186 میلیارد ریال تخصیص داده شد و اعتبارات استانی 360 میلیارد ریال مصوب شد که 216 میلیارد ریال تخصیص پیدا کرد که از مجموع اعتبارات تخصیص یافته، 74 میلیارد ریال اعتبارات سفر رهبری و 160 میلیارد ریال از محل نفت و توازن استانی بود.

 

 

دبیر کمیته برنامه ریزی شیروان گفت: در سفر استاندار خراسان شمالی به این شهرستان 190 میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که حدود 50 درصد آن تخصیص داده شده است.

 

 

سرپرست فرمانداری شیروان هم گفت: از محل اعتبارات ارزش افزوده 600 میلیون ریال اعتبار لازم است تا برای آبرسانی سیار عشایر شهرستان مصوب شود.

 

 

«علی ذوالفقاری» ضمن تاکید بر آبرسانی به شهرک گلیان اظهار داشت: انجام طرح و اتمام آن باید توسط مدیر مربوطه به خوبی صورت گیرد زیرا که با بازیدهای انجام شده اعتبارات برای آن در نظر گرفته شده که تاکنون کاری از سوی اداره آب و فاضلاب برای آن انجام نشده و همین موضوع باعث گلایه مندی مردم روستا شده است.

 

 

سرپرست فرمانداری شیروان درخصوص سینمای پردیس شیروان گفت: این طرح با 17 درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون 7.5 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری برای آن هزینه شده که با تخصیص اعتبارات و ساخت آن طرح بسیار خوبی برای شیروان خواهد بود.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1037953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha