تمامی گروه های سیاسی برای ایجاد رقابت سازنده انتخاباتی ثبت نام کنند

قهرمانی گفت: فردا (۲۶ اسفند) آخرین روز ثبت نام کاندیدهای شورای اسلامی شهر و روستا است، لذا از همه افراد، جناح ها و گروه های سیاسی درخواست می شود تا برای ایجاد رقابت سازنده انتخاباتی ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «مهدی قهرمانی» امروز (25 اسفند) در شورای اداری شهرستان خوسف اظهار کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران دارای ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی است که از این ظرفیت ها باید در راستای توسعه بیشتر استفاده کرد.

 

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی انتخابات سال 1400 را حساس و سرنوشت ساز عنوان کرد و گفت: در استان خراسان جنوبی دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت که امیدواریم هم استانی های عزیز همانند سال های گذشته در بحث مشارکت حماسه آفرینی کنند.

 

قهرمانی با بیان اینکه تمامی انتخابات حساس و سرنوشت ساز هستند، گفت: انتخابات سال 1400 به دلیل شرایط خاص اقتصادی، مسائل بین المللی، تحریم های اقتصادی و به ویژه بیماری کرونا حساس است چراکه بیماری کرونا مسائل و مشکلات را دو چندان کرده است.

 

وی انتخابات ریاست جمهوری را دومین انتخابات در گام دوم انقلاب عنوان کرد و افزود: انتخابات و مردم سالای دینی نقطه عطفی در جمهوری اسلامی ایران است که بر آن تأکید شده است.

 

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه فردا (26 اسفند) روز آخر ثبت نام کاندیدهای شورای اسلامی شهر و روستا است، تصریح کرد: از همه افراد، جناح ها و گروه های سیاسی درخواست می شود تا برای ایجاد رقابتی سازنده در عرصه انتخابات شهرستان ثبت نام کنند.

 

قهرمانی در ادامه به چهار اصل انتخابات «سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت» اشاره کرد و گفت: دو مقوله سلامت و امنیت دو وظیفه ذاتی ما است که برای تحقق آن تلاش مضاعف صورت خواهد گرفت؛ همچنین برای دو مقوله رقابت و مشارکت دستگاه های اجرایی باید تلاش و همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی بر اصل بی طرفی و رعایت قانون توسط مجریان انتخاباتی تأکید کرد و افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا در انتخابات مجلس شاهد ریزش مشارکت مردم در عرصه انتخابات بوده ایم اما مسئولان شهرستان باید برای رونق ثبت نام کاندیداها و مشارکت افراد در انتخابات تلاش کنند.

 

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی مشارکت مردم در انتخابات را توفیق نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: هر موفقیتی در نظام جمهوری اسلامی به دلیل مشارکت، حضور و رای بالای مردم محقق شده است.

 

قهرمانی تک تک مردم را سرمایه های نظام دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی شهرستان باید تلاش کنند تا اهمیت موضوع انتخابات را به مردم گوشزد کنند.

 

گفتنی است در پایان این جلسه مسعود قلی زاده معاون سیاسی سابق فرمانداری خوسف به سمت مشاور سیاسی استاندار خراسان جنوبی؛ «حامد خزائی» به عنوان معاون عمرانی فرمانداری خوسف و «محمد مالکی» به عنوان معاون سیاسی فرمانداری خوسف منصوب شدند.

کد خبر 1037965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha