۲۹۰۰ تن مواد مخدر صنعتی در شرق استان تهران امحاء شد

۲۹۰۰ تن مواد مخدر صنعتی در شرق استان تهران با حضور مسئولان امحاء شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، با حضور سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران، حجه الاسلام محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، کاغذلو فرماندار و شمس دادستان شهرستان ورامین مراسم امحا و آتش زدن، 2900 کیلو مواد مخدر صنعتی در ورامین برگزار شد.
سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در این مراسم گفت: کشفیات مواد مخدرر ما در شرق استان تهران در یک سال گذشته حدود ده تن بوده است که در این مورد رشد داشته ایم.
وی افزود: امروز 2900 کیلو مواد مخدر صنعتی امحا خواهد شد که این مواد در مدت دو سال کشف شده است و این 2900 کیلو کاربرد دارویی ندارد و اگر مواد مخدری در حوزه دارویی کاربرد داشته باشد تحویل وزارت بهداشت می گردد.
سردار عزیزی در خصوص اولویت های این پلیس در مبارزه با سودگران مرگ نیز بیان کرد:  اولویت اصلی ما برخورد با فروشندگان خرد و کلان مواد مخدر است.در دستگیری معتادان متهاجر در کل کشور درصد کمی تنازل داشته ایم که در طرح سهمیه بندی استانی ما وظایف خود را بخوبی انجام داده ایم.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تشکر از همکاران پلیس مبارزه مواد مخدر در راه مبارزه با قاچاقچیان تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر و سوداگران آن کاری نفسگیر است و عزیزان ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاشی برای این مهم و آسایش خانواده و جامعه دریغ نخواهند کرد  ودر  این راه پلیس در کشور چهار هزار شهید تقدیم کرده است و در شرق استان تهران با تلاش همکاران 30 باند مواد مخدر را متلاشی کرده اند.

وی در پایان گفت: در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ما مسئول کمیته مقابله هستیم اما مکمل آن اقدامات ایجابی است در حوزه مبارزه با مواد مخدر کار اجتماعی باید صورت گیرد و نیاز به اقدامات فرهنگی داریم و این مستلزم این است که از خانواده آگاه سازی ها شروع تا به جامعه و نهادهای تربیتی و اخلاقی ادامه پیدا کند.

کد خبر 1037968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha