قرارگاه جهادی مبارزه با ارازل و اوباش در لرستان راه اندازی شد

سردار مهدیان نسب گفت: برای صیانت از نظم و امنیت جامعه قرار گاه جهادی مبارزه با ارازل و اوباش در استان لرستان راه اندازی شده است.

سردار« محمد مهدیان نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان لرستان، افزود: استان لرستان تنها استانی که بیشترین خواهر پلیس را جذب کرده است.

 

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی مقابله با ارازل و اوباش در استان لرستان، افزود:  تاکنون ۳۵نفر ارازل اوباش شناسنامه دار در استان دستگیر شده است.

 

وی افزود: همچنین تاکنون  ۶۶۶ نفر تعهد جدی و بیش از یک هزارنفر ارازل اوباش نوظهور دستگیر شده است.

 

سردار مهدیان نسب با اشاره به برخورد پلیس در حوزه تخلفات فضای مجازی، ادامه داد: در حوزه فضای مجازی هزاو ۸۱نفر مرتکب جرم شدند از این تعداد۸۶۴نفر دستگیر و مابقی تحت پیگیرد قضایی است.

 

وی خاطرنشان کرد: اولویت های جرایم فضای مجازی برداشت غیر مجاز از حساب مردم کلاه بردای توهین مزاحمت انتشار تصاویر خصوصی افراد ۹۹۰ بوده است.

 

سردار مهدیان نسب افزود: تاکنون یک هزار و ۲۶۵فقره مشاوره اجتماعی  در نیروی انتظامی استان لرستان انجام شده است.

 

وی با اشاره به ارائه آموزش های غیر حضوری با هدف افزایش آگاهی مردمف افزود: طی امسال ۴۱۹نفر را اموزش مجای اراده شده است.

 

سردار مهدیان نسب افزود: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ۸ هزار پیام درشبکه شاد پیام رسان و سروش به مردم ارائه شده است.

 

وی افزود: در حوزه مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون ۵ تن و ۲۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی دراستان لرستان کشف شده است.

 

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است، افزود: در راستای مقابله با اعتیاد و توزیع مواد مخدر به سمت پاکسازی مناطق مختلف رفتیم و دو طرح محله محوری و طرح نقطه ای اجرایی شد.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۴۸ باند مواد مخدر در لرستان در دام پلیس گرفتار شده اند.

 

وی همچنین با اشاره به طرح مبارزه با قاچاق کالا، گفت: امسال ۴هزار و ۳۲۵ فقره قاچاق کالا داشتیم بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان کالای ارزش گذاری کشف ۹۸ باند منحدم شده است و یک هزار

و ۹۹۸ خودروی حامل کالای قاچاق توقیف شه است.

 

سردار مهدیان نسب خاطرنشان کرد: تعداد چهار طرح کشوری  ۳۹ طرح استانی در مبارزه با قاچاق کالا ۳هزار و ۷۶۳ سلاح جنگی و شکاری که ۷۶۳ تا جنگی اجرایی شده است.

کد خبر 1037990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha