نظارت بر محورهای خراسان جنوبی توسط ۴۱ تیم گشت نامحسوس در ایام نوروز

رضایی از کنترل محسوس ‌و ‌نامحسوس اتوبوس‌ها در ایام نوروز خبر داد و گفت: برای مدیریت ترافیک ۸۴ تیم گشت محسوس و ۴۱ تیم نامحسوس به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان تخلفات رانندگی را کنترل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «علیرضا رضایی» امروز (۲۵ اسفند) در نشست خبری اظهار کرد: امسال علی رغم اینکه ۱۴.۵ درصد تردد خودروی سبک کاهش داشته است اما حمل و نقل خوردی سنگین با ۱۳ هزار و ۸۰۰ تردد به میزان چهار درصد افزایش داشته است.

 

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با تأکید بر پرهیز مردم از سفرهای غیر ضروری، گفت: سرعت و سبقت غیر مجاز، استفاده از تلفن همراه و عدم استفاده از کمربند ایمنی چهار عامل اصلی تصادفات است و

 

وی در ادامه بر استفاده از كمربند ایمنی از سوی همه سرنشینان خودرو تأكید كرد و یادآور شد: مردم بدانند كه كمربند ایمنی صرفاً برای راننده و سرنشین جلو نیست، در بسیاری از تصادف فرد با بستن كمربند ایمنی از مرگ حتمی نجات‌یافته است.

 

رضایی با بیان اینکه ۵۲ درصد تصادفات در نوروز گذشته واژگونی بوده است، عنوان کرد: ۵۴ درصد حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها است که باید احتیاط  مردم در این مناطق افزایش یابد.

 

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از کنترل محسوس ‌و ‌نامحسوس اتوبوس‌ها در ایام نوروز خبر داد و گفت: در همین راستا برای مدیریت ترافیک ۸۴ تیم گشت محسوس و ۴۱ تیم گشت نامحسوس به صورت شبانه روزی در جاده های استان تخلفات رانندگی را رصد و کنترل می‌کنند.

 

وی بیان کرد: همچنین ۶۹ دوربین ثابت فعال در استان به روزرسانی شده است و سرعت لحظه‌ای و متوسط را در این مدت رصد خواهیم کرد.

 

کد خبر 1038013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha