دفاتر مراجع تقلید پیشگام در مبارزه با معضلات فرهنگی باشند

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اهمیت وحدت میان دفاتر مراجع تقلید،گفت: امید است این دفاتر با هم ارتباط داشته باشند، و در مبارزه با معضلات فرهنگی جامعه در مطالبه گری آنچه که انقلاب اسلامی به ما آموخته و تحقق اهداف مردم انقلابی پیشگام باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(25اسفند) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین «حسین غفاری» مسئول دفتر مرجعیت دینی و علمی حضرت علامه آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی(حفظ الله) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه دفاتر بعضی از مراجع از جمله علامه جوادی آملی مصداق ابواب رحمت است، اظهار کرد: استقامت و پایداری قاطع مرجع گرانقدر و عالیقدر شیعه حضرت آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، ولایت مداری، حمایت از خط و مشی شهدا، دینداری و جایگاه علمی این عالم فقیه، مقام برجسته‌ای را برایشان در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده و احترام و ارادت ویژه‌ای را در قلوب همگان جای داده است.

 

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه دفتر ایشان می تواند ابواب رحمت باشد، افزود: این که چنین دفتری در مرکز استان مازندران دائر شده خوشحال هستیم .امیدواریم این افتتاحیه برای استان ما منشا خیرات و برکات باشد.

 

وی اظهار امیدواری کرد دفتر مرجعیت دینی و علمی حضرت علامه جوادی آملی پیشگام در توسعه فرهنگ دینی و مبارزه با فرهنگ بیگانه (چه شرقی چه غربی)، فرهنگ شرک،  فرهنگ کفر، فرهنگ نفاق و فرهنگ غیر انقلابی (چه ضد انقلابی معاندین یا بی تفاوت ها) باشد.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اظهار کرد: برای مبارزه فرهنگ بیگانه و تقویت فرهنگ انقلابی هرچه آدم ایادی داشته باشد بهتر است تا اجازه خود نمایی به ایادی ظلم و استکبار داده نشود و برای تحقق این مهم چه چیزی بهتر از دفاتر مراجع انقلابی مثل علامه جوادی آملی، نوری همدانی، مکارم  شیرازی و... که در شهرستان های ساری، آمل و بابل مستقر هستند.

 

 

وی بیان کرد: مراجع می توانند پشتوانه عظیمی برای مردم باشند دفاترشان با همکاری یکدیگر خدمات خوبی به مردم ارائه دهند، همه مراجع و نمایندگان مراجع عزیز و محترم اند، در کنارشان هستیم.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به اهمیت وحدت میان دفاتر مراجع تقلید در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: امید است این دفاتر  با هم ارتباط داشته باشند، و در مبارزه با معضلات فرهنگی جامعه در مطالبه گری آنچه که انقلاب به ما آموخته و تحقق اهداف مردم انقلابی پیشگام باشند. همچنین این دفاتر در یک فرصت لازم یک بیانیه مشترک در حمایت از ولایت فقیه ارائه دهند. قطعا دشمنان خارجی و ایادی داخلی شان این هماهنگی و وحدت را بین ارکان حوزه و مراجع تقلید و دفاترشان ببینند قطعا حساب کار دست شان خواهد آمد.

 

 

وی با تاکید براینکه اخلاص در عمل از ملزومات رسیدن به وفاق است، افزود: همه ما کارگران یک کارفرما هستیم همه دفاتر باید جایگاه ولایت و مقام ولایت فقیه را حفظ کنند.

 

 

به گزارش شبستان، در این نشست صمیمی رساله عملیه و مفاتیح‌الحیات به همراه سی دی هایی از آثار علامه جوادی آملی تقدیم محضر شریف حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران شد.

کد خبر 1038023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha