ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان ضروری است

حجت لااسلام مهدی نژاد بر ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام  سید «احمد مهدی نژاد» در  جلسه ای که با حضور مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان به منظور گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و تقدیر از رابطین کانونها در این شهرستان برگزار شد، بر ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوان تاکید کرد و گفت: با ایجاد انگیزه می توانان در نوجوانان و جوانان احساس نیاز کنیم تا آنها در  راستای مشارکت در کارهای فرهنگی تشویق شوند.

 

امام جمعه شهرستان شازند با توجه به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری این شهرستان افزود: تجهیز کانون های مساجد یکی از نیازهای شهرستان است.

 

وی به دشمنی ها و توطئه های همیشگی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن، دشمنی می کند و ما باید در برابر آنها هوشیار باشیم و با مقاومت، ایستادگی و ایجاد انگیزه در جوانان توطئه های شوم آنان را نقش بر آب کنیم.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کانون فرهنگی مصلی شهرستان شازند یکی از کانون های فعال سطح شهرستان است، افزود: ما با نیاز سنجی به فعالیت در بخش های مختلف می پردازیم.

 

امام جمعه شهرستان شازند مهمترین وظیفه و فعالیت کانون ها فرهنگی هنری مساجد را کار فرهنگی و هنری دانست و بیان کرد: کانون های مساجد بهترین مکان برای حضور فعال جوانان و نوجوانان هستند و این مکان ها باید برای استفاده و بهره مندی جوانان تجهیز شوند.

 

حجت الاسلام مهدی نژاد با اشاره به اینکه کار ائمه جمعه و جماعات نیز فرهنگی است، اظهار کرد: ما در کنار کانون ها به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی می پردازیم.

 

گفتنی است در این جلسه از علیرضا امیدی، وحید فرجی و حمید قربانی سه رابط برتر شهرستان شازند تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1038027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha