خطا نکردن بهترین عمل در ماه شعبان است

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: بهترین عمل در ماه شعبان المعظم خطا نکردن است و انسان باید تلاش کند در این ماه مرتکب خطا نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبینماینده ولی فقیه در استان کردستان (25اسفندماه) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ماه شعبان ماه اعیاد شایسته و ماه پیامبر رحمت و مهربانی است و باید از این ماه به نحو احسن بهره برد.

 

وی با بیان اینکه بهترین عمل در این ماه خطا نکردن است، افزود: انسان باید تلاش کند که در ماه شعبان المعظم مرتکب گناه نشود.

 

وی خاطر نشان کرد: دوست داشتن انسان‌ها و عشق ورزیدن به آنها و توجه به رشد و تعالی طرف مقابل از ارکان امر به معروف به شمار می‌رود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: داشتن رفتار دلسوزانه، صبر و حوصله در شنیدن و گفتن کلام و داشتن اخلاص و معنویت در انحام کارها برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مهم است.

 

رئیس کل دادگستری استان کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: بزرگترین معروف در جامعه ما نظام اسلامی و دینی و بزرگترین منکر نظام ضد دینی است.

 

حجت‌الاسلام حسین حسینی اعلام کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید در راه خدا باشد و با خلوص انجام گیرد.

 

وی گفت: خودکنترلی و خودنظارتی در ترویج معروفات امری مهم تلقی می‌شود و افراد برای اجرای معروفات باید ابتدا از خود شروع کنند.

 

وی همچنین با بیان اینکه نخستین شعار رئیس قوه قضاییه مبارزه با فساد است، اضافه کرد: برخورد با فساد موجب اعتماد مردمی و ایجاد امید میان مردم خواهد شد.

 

کد خبر 1038046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha