دشمنان با زدن برطبل ناامیدی مردم از نظام، به دنبال مایوس کردن مردم هستند

بهمن مرادنیا گفت: دشمنان بر طبل ناامیدی مردم از نظام می‌کوبند و همواره به دنبال مایوس و ناامید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بهمن مرادنیا استاندار کردستان (25اسفندماه) در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان کشور بر طبل ناامیدی می‌کوبند و درصددند مردم را از نظام ناامید و مایوس سازند باید از عملکرد نظام در سراسر کشور دفاع کرد.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های خارجی درصدد ناسالم جلوه دادن مدیران نظام اسلامی هستند، افزود: برخی از سایت‌های داخلی نیز هرآنچه می‌خواهند می‌نویسند و کسی کاری به آنها ندارد بنابرابن از دستگاه قضا درخوایت می‌شود در این زمینه ورود یابند و مانع تخریب افراد و تهمت به آنها توسط رسانه‌ها شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: اطلاع‌رسانی عملکردها و فعالیت‌های انجام شده از سوی رسانه‌ها قطعا در اثرگذاری خدمات نظام میان مردم اثرگذار خواهد بود و بایذ رسانه‌ها در این راستا فعالیت کنند.

 

استاندار کردستان اضافه کرد: همه ما مطیع امر مقام معظم رهبری و نظام اسلامی هستیم و باید مانع یاس و ناامیدی مردم شویم.

 

مرادنیا توجه به سلامت مردم در شرایط فعلی که کرونا شیوع یافته را ضروری خواند و اضافه کرد: صدا و سیما باید با تولید برنامه‌های خود مردم را از تجمعات خطرآمیز به‌ویژه در ایام تعطیلات عید نوروز آگاه کند.

 

 

کد خبر 1038048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha