ثبت نام هزار و یک داوطلب انتخابات شورای شهر و روستا در البرز نهایی شد

فردی با اعلام خبر ثبت نام ۳۷۸ نفر در ششمین روز از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: ثبت نام هزار و یک داوطلب انتخابات شورای شهر و روستا در البرز نهایی شد.

« نورمحمد فردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در البرز گفت: استقبال بسیار بالایی را در این دوره از ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا در استان البرز شاهد هستیم.

 

رئیس ستاد انتخابات استان البرز افزود: ثبت نام هزار و یک داوطلب انتخابات شورای شهر و روستا در البرز نهایی شد و این در حالی است که ششمین روز شاهد ثبت نام ۳۷۸ نفر بودیم.

 

وی با اشاره به اهمیت مشارکت ۱۴ درصدی بانوان در این دوره از انتخابات بیان کرد: ۸۶۵ نفر از کاندیداها را آقایان تشکیل می دهند که این معادل ۸۶ درصد مشارکت آنان و ۱۲۶ نفر از کاندیداها را بانوان تشکیل می دهند که این معادل ۱۴ درصد مشارکت است. 

 

وی اظهار کرد: فردا ( سه شنبه ۲۶ اسفند) آخرین مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی تا ساعت ۱۸ عصر است به همین منظور از تمامی جوانان، بانوان، متخصصان، دانشگاهیانی که تمایل به فعالیت در عرصه انتخابات را دارند دعوت به ثبت نام می شود.

 

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: در خصوص میزان تحصیلات کاندیداهای این دوره شورای اسلامی شهر و روستا نیز ۳۴ نفر در مقطع دکتری، ۳۲۵ نفر کارشناسی ارشد، ۵۹۴ نفر لیسانس، ۲۴ نفر کاردانی و ۷ نفر در مدرک دیپلم دارند همچنین ۱۵ نفر نیز سطح یک حوزوی هستند. 

 

 

 

 

کد خبر 1038052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha