مساجد محلات باید به مرکز حل مشکلات مردم تبدیل شوند

حجت‌الاسلام استاد با اشاره به اینکه مساجد محلات باید به مرکز حل مشکلات مردم تبدیل شوند گفت: ضرورت دارد برای تمامی موضوعات محلات، تاکتیک و راهبرد وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام هادی استاد» عصر امروز (دوشنبه ۲۵ اسفند) در جشنواره تجلیل از فعالان و الگوهای مسجد محوری شهرستان اندیمشک، با بیان برخی نقش‌آفرینی‌های مردم این شهرستان در صحنه‌های مختلف اظهار کرد: موضوع احیاء پایگاه‌های بسیج، یکی از حرکت‌های خوب در شهرستان اندیمشک بوده است.

 

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه ما وسط یک جنگ جهانی بزرگ قرار داریم که اگر از آن عفلت کنیم ممکن است مسیر را اشتباه برویم افزود: در یک طرف این جنگ جهانی، استکبار بزرگ و در طرف دیگر سپاه امام زمان (عج) قرار دارد.

 

وی اذعان کرد: ما در یکی از تنگه‌های احد حساس این جنگ در حال انجام وظیفه هستیم و مساجدی که در آنها فعالیت می‌کنیم به عنوان یکی از این قله‌ها و تنگه‌ها محسوب می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام استاد تصریح کرد: ما امروز به دنبال این هستیم که با استفاده از سنگر مساجد، آبادانی روحی، معنوی و مادی محلات و مناطق را رقم بزنیم و این وظیفه مساجد و بسیج مساجد است.

 

وی عنوان کرد: ما باید در مساجد به انجام فعالیت‌هایی در زمینه‌های تربیتی، فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، بصیرت‌افزایی، کادرسازی برای انقلاب و تربیت نیروهای نظامی با اعتقاد بپردازیم.

 

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان بیان کرد: پایگاه‌های بسیج نباید در عرصه‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی بی‌تفاوت باشند و ضرورت دارد در این پایگاه‌ها برای همه موضوعات محله و منطقه برنامه‌ریزی شود.

 

وی ادامه داد: ما در گام دوم بسیج از تمامی پایگاه‌های بسیج و فرماندهان آنها می‌خواهیم برای همه موضوعات محله و منطقه برنامه داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام استاد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند خروجی گام دوم انقلاب، تمدن‌سازی است اضافه کرد: نظام‌سازی شاخصه اصلی تمدن‌سازی است و اینکه نظام‌ها قابل ارائه به دیگران باشند.

 

وی با بیان اینکه مساجد محلات باید به مرکز حل مشکلات مردم تبدیل شوند خاطر نشان کرد: ضرورت دارد برای تمامی موضوعات محلات، تاکتیک و راهبرد آماده وجود داشته باشد.

 

کد خبر 1038076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha