دبیر گروه های جهادی حوزه های علمیه استان البرز معارفه شد

حجت الاسلام دهقاندار با اشاره به اهمیت فعالیت عرصه های جهادی و انقلابی گفت: دبیر گروه های جهادی حوزه های علمیه استان البرز با هدف تسریع برنامه ها معارفه شد.

« حجت الاسلام صادق خوئینی» در خصوص آئین معارفه دبیر گروه های جهادی حوزه های علمیه استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: حجت الاسلام محمود دهقاندار به عنوان دبیر گروه های جهادی حوزه های علمیه استان البرز با هدف تسریع برنامه ها معارفه شد.

 

مدیر حوزه های علمیه استان البرز افزود: کار جهادی برگرفته از ایمان و به کار گیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است به ویژه آنکه در جریان رزمایش مواسات و همدلی شاهد اوج فعالیت های جهادی در سطح استان البرز بودیم. 

 

به گفته وی، متناسب با تجریه و تلاش هایی که در عرصه جهادی و انقلابی از طرف حجت الاسلام دهقاندار به عنوان مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد ماهدشت و امام مسجد انجام شده است، وی به مدت ۲ سال به عنوان دبیرگروه های جهادی حوزه های علمیه استان البرز منصوب شد. 

 

حجت الاسلام خوئینی خاطرنشان کرد: با توجه به مصالح عالی حوزه های علمیه نسبت به گسترش و عمق بخشی به فرهنگ جهادی در جامعه و میان حوزویان گروه های جهادی حوزه های علمیه استان البرز راه اندازی و شروع به فعالیت کرده است. 

 

 

کد خبر 1038088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha