آئین اعطای مدرک پایانی نخستین دوره تربیت معلم قرآنی ویژه طلاب و روحانیون در سنندج برگزار شد

آئین اعطای مدرک پایانی نخستین دوره تربیت معلم قرآنی ویژه طلاب و روحانیون به همت دبیرخانه شورای توسعه فعالیت‌های قرآنیو اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، کامل گلباغی مسئول قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در آئین اعطای مدرک پایانی نخستین دوره تربیت معلم قرآنی ویژه طلاب و روحانیون اظهار کرد: اعطای مدرک یاد شده به ۳۸ نفر از طلاب و روحانیون استان اعطا شد.

 

وی افزود: طلاب و روحانیون شرکت کننده در دوره تربیت معلم قرآنی در رشته روخوانی قرآن کریم موفق به دریافت مدرک دوره پایانی شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: این دوره با همکاری موسسه قرآنی معراج در سنندج برگزار شد و شرکت‌کنندگان موفق به کسب گواهینامه پایان دوره شدند.

 

مسئول قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به فعالیت ارزشمند موسسات قرآنی در سطح استان گفت: در حال حاضر ۱۷ موسسه قرآنی در سطح استان فعالیت دارند.

 

گلباغی اعلام کرد: هفت موسسه قرآنی در سنندج، دو موسسه در بیجار، یک موسسه در سروآباد، چهار موسسه در دهگلان، یک موسسه در دیواندره، و دو موسسه قرآنی نیز در کامیاران فعالیت دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: برخی شهرستان‌ها هنوز موسسه قرآنی ندارند و بابد برای راه‌اندازی موسسات قرآنی در این شهرستان‌ها اقدام شود.

 

وی در پایان خواستار انجام کارهای تخصصی و هنری در حوزه نماز شد و گفت: باید علاوه بر اقدامات عمومی فعالیت‌های هنری دو اثربخش در حوزه نماز انجام شود.

کد خبر 1038094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha