آئین تجلیل از برگزیدگان ششمین دوره همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی برگزار شد

ششمین دوره همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی با معرفی منتخبان برگزیده و برگزاری آئین اختتامیه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، آئین اختتامیه ششمین دوره همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان برگزار و از ۱۵ اثر برتر و برگزیده با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

در ادامه این آئین، «عبدالله بحرالعلومی» گفت: خوشحال هستیم که در نخستین روز ماه معظم شعبان آئین اختتامیه این همایش را به شکل بین‌المللی برگزار می‌کنیم که از سه کشور خارجی نظیر نیجریه، عراق و آذربایجان آثاری به این جشنواره ارسال شده بود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل افزود: در این همایش بین‌المللی فرصت خوبی فراهم شده تا نویسندگان و محققانی از سایر کشورها حضور پیدا کنند که قطعاً در سال‌های آینده سعی خواهیم کرد از کشورهای مختلفی همچون روسیه، آلمان، ترکیه و کشورهای حوزه قفقاز نیز میهمانانی را داشته باشیم.

 

دبیر ششمین همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظره رضوی ادامه داد: برای این همایش ۱۸۹ مقاله ارسال شده بود که با انجام داوری از بین این مقالات ۱۵ مقاله با عنوان مقاله منتخب برگزیده و از پدیدآورندگان آن با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل کردیم هر چند که منتخبی از این برگزیدگان در مراسم شرکت داشتند که برای منتخبان سایر استان‌ها لوح تقدیر و هدایا ارسال خواهد شد.

 

بحرالعلومی با قدردانی از داوران این همایش بین‌المللی، خاطر نشان کرد: هر چند این همایش با تأخیر برگزار می‌شود ولی تلاش خواهیم کرد در سال آینده هم فراخوان و هم آئین اختتامیه در دهه کرامت و ایام ولادت حضرت امام رضا (ع) برگزار شود تا تجلیل و تکریم واقعی را از منتخبان این جشنواره بین‌المللی شاهد باشیم.

 

در این آئین همچنین از کتاب آستان خورشید مجموعه مقالات گردآوری شده پنجمین همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی رونمایی شد تا این اثر فاخر در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

 

کد خبر 1038114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha