برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در چهارشنبه آخرسال

سردار ابراهیمی گفت: پلیس فرماندهی انتظامی استان مخالف شادی و نشاط مردم نیست ولی رعایت حفظ سلامت مردم و حقوق شهروندی ضروری است و این موارد خط قرمز نیروی انتظامی است و کسانی که از این خط قرمزها عبور کنند در چارچوب قانون با آنها قاطعانه برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار «علی ابراهیمی» شب گذشته (دوشنبه 25 اسفند) در گفتگوی ویژه خبری شبکه قزوین بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان بر حسب وظیفه ذاتی و قانونی خود و در آستانه فرارسیدن چهارشنبه پایان سال، با انجام یکسری اقدامات پیشگیرانه به منظور ایجاد محیط امن برای آحاد جامعه، جلوگیری از ورود و عرضه مواد محترقه آتش زا و خطرناک، پیشگیری از خسارت های جانی و مالی، جلوگیری از ناامنی و تسهیل در آمد و شد مردم وارد عمل شده است.

 

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با بسیج کلیه امکانات و نیروهای ستادی از 48 ساعت قبل، آماده باش 100 درصدی نیروها را داریم و با تعاملات خوبی که با دستگاه های دیگر داشتیم تمهیدات ترافیکی و انتظامی عملیاتی و اجرایی می شود.

 

وی تصریح کرد: پلیس با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم و آتش افروزان در چهارشنبه آخر سال با قاطعیت برخورد می کند.

 

سردار ابراهیمی عنوان کرد: پلیس فرماندهی انتظامی استان مخالف شادی و نشاط مردم نیست ولی رعایت حفظ سلامت مردم و حقوق شهروندی لازم و ضروری است و این موارد خط قرمز نیروی انتظامی است و کسانی که از این خط قرمزها عبور کنند بدون شک در چارچوب قانون و بر اساس مقررات با آنها قاطعانه برخورد می شود.

 

وی اعلام کرد: از اول اسفند ماه با طرح های خوبی که در استان اجرا شد، بالغ بر یک میلیون و 600 هزار عدد انواع موادمحترقه آتش زا و خطرناک کشف شد و 44 نفر دستگیر و تحویل مقامامات قضایی شدند.

کد خبر 1038124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha