رصد ویژه بازار شب عید از ۱۵ اسفند آغاز و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

اسفنانی با بیان اینکه در ماه‌های پایانی سال طرح ویژه نظارت بر بازار را داریم گفت: امسال کار را از ۱۵ اسفند ماه آغاز کردیم و با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان بعد از تعطیلات عید آغاز می‌شود این طرح تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در بخش ویژه «باسخنگویان» در خصوص بررسی برنامه‌های سازمان تعزیرات حکومتی با دکتر محمدعلی اسفنانی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران به صورت تلفنی گفت و گو کرد.

محمدعلی اسفنانی با بیان اینکه در ماه‌های پایانی سال طرح ویژه نظارت بر بازار را داریم، گفت: معمولاً این طرح از اوایل اسفند ماه شروع می‌شود و تا پایان تعطیلات ادامه دارد. البته امسال کار را از 15 اسفند ماه آغاز کردیم و با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان بعد از تعطیلات عید آغاز می‌شود این طرح تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

وی به تفاوت‌های طرح نظارت ویژه بر بازار در سال جاری نسبت به سال گذشته اشاره و بیان کرد: علاوه بر این به ظرفیت گشت‌ها اضافه کرده‌ایم و برای مثال روز گذشته 20 واحد گشتی به تعداد گشت‌ها افزودیم، بنا را بر این گذاشتیم که کالاهای مورد نیاز شب عید مردم که معمولاً میوه و مواد پروتئینی و گوشت و مرغ است، از مبدأ تا مقصد مورد بررسی قرار می‌دهیم تا اگر اشکالی وجود دارد هم به مسئولین مربوطه منتقل کنیم و هم در قسمت‌هایی که مربوط به سازمان تعزیرات است ورود کنیم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به مرغ به عنوان یکی از پرمصرف ترین مواد گوشتی در ایران اظهار کرد: شاخصا به همراه گروهی از گشتی‌های سازمان تعزیرات از مرغ داری‌ها بازدید و مشکلات آن ‌ها را لیست کردیم. پس از آن کشتارگاه‌ها و میدان‌های میوه و تره بار را بررسی کردیم و ماحصل کار را به وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات اعلام کردیم.

وی مشکلات حوزه مرغ را قابل برطرف کردن دانست و تصریح کرد: اگر اراده‌ای برای رفع مشکلات مرغ وجود دارد حتماً باید به گزارش‌هایی که سازمان تعزیرات ارائه می‌دهد توجه شود و امیدوار هستیم با نگاه جدی تری مسئولین به این حوزه، شاهد باشیم مرغ کشتار روز با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

کد خبر 1038162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha