کانون های فهما یکی از پایه های اصلی در توسعه گام دوم انقلاب هستند

طهماسبی بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از پایه های اصلی در توسعه گام دوم انقلاب هستند گفت: نوجوانان و جوانان با حضور در این نهاد های فرهنگی که در مساجد تاسیس شده اند نقش موثری در گام دوم انقلاب دارند.

«مهدی طهماسبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نوجوانان و جوانان با حضور در این نهاد های فرهنگی که در مساجد تاسیس شده اند نقش موثری در گام دوم انقلاب دارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن ادامه داد: یکی از بخش‌های کانون فرهنگی هنری مساجد تبلیغ و تعمیق و گسترش فرهنگ روح‌ بخش اسلام و تاکید بر آرمان‌ها و ارزش‌های معنوی و فرهنگ اسلامی است.

 

وی ابراز کرد: یکی دیگر از مولفه ‌های کانون فرهنگی هنری مساجد گسترش زمینه مشارکت و مباشرت مردم در امور فرهنگی، هنری، اجتماعی و علمی است.

 

طهماسبی تصریح کرد: خوشبختانه در شهرستان بن شاهد فعالیت ها و اقدامات اثرگذار کانون های فرهنگی هنری مساجد هستیم که با حضور خود جوش و انقلابی در صحنه نشان می دهند پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن ادامه داد: آموزش و توانمندسازی اعضا در زمینه های اخلاقی، اعتقادی، بصیرتی، مهارتی، درسی و برگزاری مراسماتی چون ایام فاطمیه، دعای ندبه، دعای کمیل، دعای توسل، حدیث کسا، زیارت آل یس به صورت مناسبتی و هفتگی از جمله فعالیت های کانون های مساجد شهرستان بن است.

 

وی با فعالیت ها و اقدامات کانون های شهرستان بن در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: ضدعفونی و گندزدایی معابر و مساجد، تولید و توزیع دستکش و ماسک یکبار مصرف، توزیع بسته های معیشتی با همکاری مردم و خیرین، تهیه و توزیع بسته های گوشت قربانی به همت ستاد فهمای استان و برنامه سمت خدا، توزیع بسته های گوشت نذری و توزیع اقلام بهداشتی از جمله فعالیت های فعالان کانون های مساجد شهرستان بن در ایام کرونا است که همچنان نیز ادامه دارد.

 

طهماسبی افزود: در شهرستان بن، ۲۳ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد تاسیس شده است که مدیران این کانون ها با برگزاری برنامه های گسترده فرهنگی نقش موثری در جذب نوجوانان و جوانان به سمت مسجد ایفا کرده اند.

 

کد خبر 1038176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha